morning!

Vet ni vad det första jag gjorde idag var! Började att vika tvätt, haha! Viker ju allt med! Trosor och allt! HIttade även den perfekta klädslen för idag med! Ser inte tjock ut allt :) " eller ah lite " men det duger! Haha, sen släppte jag ut vovvarna som dom fick kissa lite, Och har nu ätit en bra frukost för mig och den lille ♥ Snart får jag ta och fixa lite annat städa rent lite innan jag åker till jobbet!

Igår berättade en från guldfynd ifrån kristianstad (som bara är där nu i 2 veckor för att lära oss allt) att dom inte tillsätter butikschef förens jul, och att om jag visar framfötterna kan jag ha chansen!!! Vill verkligen. tänk är ju bara 20 men tror att jag skulle fixa det! fast iof så kommer jag ju få vara mammaledig med :S!

Jaja, nu ska jag ordna lite här hemma! Svinkallt, brrr!!! Och snön smälter bort :( inte glad!!!


Kommentarer
Postat av: rebecca

kan du inte lägga ut bild så man få se magen :) <3

2010-11-13 @ 13:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0