Menü!!

God morgon alla glada, idag är det ruskigt kallt ute. Ska nog dra på pälsmössan idag!! mmmm, varmt och gött! På min menü idag har jag många godbitar ska bland annat göra detta:



Härligt, ska hoppa in i duchen snart, medans det ännu finns varm vatten. Ska iväg vid halv 11, 11 någon gång. Fast idag har jag ruskigt ont i nacken, måste ha legat väldigt onormalt inatt. HAHA!! Jaja, Ikväll bir det i allafall mys med marie och miia. Blir nog min och maries speciaale idag med! Taccooo night! :) äter bara tacco när marie är här typ. Jaja, nu får jag uppdatera er mer senare när jag kommite hem. Puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Thessan

Hej! bor du växjö? elr i närheten? Vi står i bostadskö hos växjöbostäder för sambon kanske ska plugga där till hösten! Kram

2010-11-26 @ 16:42:28
URL: http://tstruwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0