Tröttnisee!

Igår var ju en väldigt spännande dag, haha! Men på kvällningen åkte vi hem till Alexandera och nisse på lite mat. Och pajkarna drack öl, och vi satt mest och tjötade. Spelade ett kul spel med, alex är dålig förlorare haha, men hon vann ju båda gångerna FUUSKIS :D Får vi göra om snart igen.

Idag så åkte david för att jaga, han hade lovat att gå ut med hundarna så lilla jag skulle få sova. men nej, det gjorde han inte. Så fick stiga upp, ut med taxarna på långrunda, sen hem hämta galen pudlen. Men men, unde inte gå och lägga mig sen igen. och här sitter jag nu! Japp, trött och jävlig. Just det, sen råkade ronja riva mig över bröstet, så bröstvårtan var blodiig! TACK!

Och ska äta lite snart tänkte jag, men hundarna ligger och sover på mig, kan knappt skriva nu ju haha! Sen fixa mig för sen, ska ju till mamma. Hon blir 40 åring idag! tiihii, Världens snyggaste <3 Älskar dig mammi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0