Tripp till Ullared!

Ledig idag, jobbade ju hela långa dagen igår, men vi var grymma ♥ och den 16/Torsdagen så var vi hos Tiina på tjejmys med flickorna. Jätte trevligt hade vi och vi stannade nog lite för länge haha.. Med tanke på att jag skulle öppna affären dagen efter. Men det ska vi göra om. Sedan åkte jag med lilla Diana hem där vi satte på film och myste, kvinna du sjunger vackert! ♥ Låg där i hennes säng och hon spelade och sjöng. Kan du göra det varje kväll hehe!

Och idag så ska jag och älskling till ullared, och det snöar ganska så kraftigt här hemma iaf! Men vi får köra sakta. Måste ju handla julklappar, får se om vi hittar alla där. Annars har jag ju butikerna i ljungby! Så vi har en del att genomföra idag, samt att en växande maggan behöver lite legging och sådant. För att allt sitter som korvskinn. haha! men det borde jag ju kunna hitta något. Sen Min favorit del idag. BEBISAVDELNINGEN! Mååste bara kika, sen om vi hittar saker får vi väl ta hem dom!! :) Tänk att jag är över halva tiden! Snart kommer den lille till världen, tiden har gått så fort! Och nu i januari ska vi ställa upp vaggan, och skötbordet. Ifall att! Då kommer jag och david nog verkligen att fatta att detta lilla liv snart är hos sin mamma och pappa! ♥ Sjukt!

Och idag har jag haft små sammandragningar, konstigt känns det. Men pratade med annika i mobilen samtidigt och ja de är normalt tydligen haha! Men nu så mina vänner ska jag Ordna till lite här hemma, Vill ha det rent när jag kommer hem efter shoppingen. Sen är det bara att dra på sig något och åka! och tack mamma och kjell min för att ni tar Ronja idag ♥ Ni är guld värda!


Kommentarer
Postat av: Marlene

Klart att vi tar Ronja när vi kan. Hon är så lugn och trygg hos oss. Får väl ha Ronja när du är på BB, hehe. Kram Älskar dig!

2010-12-24 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0