Roororororo!

Ledig dag imorgon! :) Härligt då ska jag sova ut länge, men det blir nog att jag inte kan sova bara för det! Brukar ju vara så! Jobbat idag, gått jätte bra! fikade eller hade frukost på Roddys först och satt och skrev, julkorts lista. Baby saker lista, (någon som har en bra lista att gå efter?) över vad vi har och inte har. Man blir ju mörkrädd när man ser hur mycket man inte har! Men får bli en sväng till Ullared efter jul och införskaffa sig tvättlappar och filtar med mera! 

Just nu så har jag ätit gröt mumms, vill ha mera! Sen har jag varit snäll och tänt upp i pannan åt älskling ♥ Hoppas verkligen att det blir bra med det haha! Sen ikväll ska vi nog hämta hem lilla ronja igen, saknat mammas lilla tjej!! Men men, just nu sitter jag och kollar kläder till mig, ska man slå till och beställa lite nu kanske?? Rätt sugen på det! hmmm....  vill ju ha något fint att ta på mig när jag växer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0