Lightniing!

Idag var det ingen sovmorgon, jag pysslade med mig själv idag, smorde in mig och plockade ögonbryn osv! Härligt var det, sedan kom mormor & morfar och hämtade mig! Har ju lovat syster länge att åka med henne till växjö, så idag offrade jag mig haha! Men jag hittade massa snyggt till henne som hon köpte! Lyckat :)SNyggt snyggt, önskar jag kunde ha snygga bälten med men mjaa nu passar dom inte så snyggt!!

Har glömmt att säga att barnvagnen är beställd sen ett par dagar tillbaka!! Så den kommer i januari någon gång! Glad är jag, jätte fin är den! Och ikväll ska jag och david skriva lista på saker vi ska köpa i slutet på jan!


Kommentarer
Postat av: Marlene

Du e så söt i din goa runda mage. Kram mamma

2010-12-29 @ 14:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0