KlädertillTjockis!

Nu har jag klickat hem 3 tunikor till mig själv! Vilket jag tycker att jag behöver. Billigt blev det med! 400 kr.
Inte illa pinkat. Beställde en röd mamma skjorta, såg jätte mysig ut, tänkte att den kan jag ju ha nu i jul! Sen en likadan fast i babyblå, jätte fin. Vad var det mer jo en vit tunika. Så rätt nöjd är jag ♥

Kallt är det hemma idag, och våra små taxar har sovit ute i hundgården inatt. Fast dom har ju värme så det kändes bra. Ronja är hemma igen, så skönt att ha tok pudlen här. Jag har eldat, men det verkar inte hjälpa idag, brrr. Har mössa på mig!!


Kommentarer
Postat av: Nilla

De, var jätte fina gumman:)<3

2010-12-02 @ 15:57:24
Postat av: frida

kollade på dina bilder på magen, ser hur mysigt ut som helst :) hihi ha det bra!

kram frida

2010-12-02 @ 17:51:26
URL: http://onlyfrida.blogspot.com
Postat av: linnea henriksson

vart har du köpt dom? ´dom var jättefina! speciellt den vita! :) förresten, grattis! jag har bara sagt det till david när jag träffade honom. men fy vad roligt! är verkligen glad för eran skull!

kram linnea

2010-12-07 @ 18:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0