Kärlekenärrmiinn!

Sitter och har ätit lite frukost, rätt trött och ont i ryggen idag. Jag och älskling har julpyntat massor nu! Så är riktigt juligt här, HiHi! Mysigt ♥ Tänk att det är julafton nästa vecka, helt sjukt vad tiden går. Och på lördag åker vi en snabb sväng till ullared. Sen efter det är det jobb ända fram till julafton. Puh, hoppas jag orkar det! Men det ska nog ordna sig med det. Och idag är det klubbkväll på jobbet så ska ta och ordna mig lite, försöka få på mig ett par jeans! Lycka till maggan! Måste köpa nya.

Snart är det dags att ordna med alla bebis saker med. Få upp vaggan och ordna. I januari ska vi skaffa det mesta. gud då kommer man verkligen förstå att den lilla snart är här :) Känns ännu lite ovrkligt fast att man kan känna små sparkar. Sen har jag inte gått upp mer än 3 kg i vikt. Medans andra hunnit gå upp 10 kg. Så är lite orolig, men på ultraljudet sa hon att bebisen var perfekt, tilloch med lite större. Så vad är felet?? 
 


Kommentarer
Postat av: Nilla

Vet du vad? Ni är så sjukt fina ihop! :)



& jag saknar dig:(<3

2010-12-15 @ 20:15:25
Postat av: Runarzainab

Very informative...God Bless

2011-02-07 @ 11:24:13
URL: http://runarzainab.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0