Kärlek!

Åhh vad jag Älskar min David! Min lilla älskling!♥ Måste bara skriva av mig alla känslor. Började gråta innan, när jag tänkte på honom. Gör det nu med! Har blivit så känslig! Men han är verkligen mitt allt. Vet inte vad jag skulle göra om det hände han något, skulle inte klara av att förlora honom. Fy, tårarna bara rinner när jag tänkder på det! Inte få hålla om honom, känna hans lukt, och hans varma och underbara kramar. Åh min älskling! ♥ Utan dig är jag inget. Du var den som fick mig på fötter igen, den som fått mig till en gladare person!

Du är den som ska bli pappa vill vårat barn, som vi skapat tillsammans! Av kärlek! En del av dig och en av mig, bättre kan det inte bli. Och det är äkta kärlek! Och det är så jag känner för dig! I hela kroppen. Den pirrar och jag känner mig så lycklig att jag fick dig i mitt liv! ♥

 

Du är mitt allt, så kommer det att vara för alltid, vi ska bli giktigt skrynkliga och gammla ihop. Alla ni som läser ta tillvara på eran älskling. Brusa inte upp er i onödan. Man ångrar sig, ♥ Bara älska varran, och våga säga förlåt, och visa att du bryr dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0