Gårdagensbravader

Måste berätta om  gårdagen nu! Åkte in tidigt till ljungby satte mig och tog frukost på Roddys och väntade på tina! Sen gick vi mot jobbet, vi öppnade och larmade av och allt sådabt som ska göras. Men sen ville inte kassaskåpet som vi ville, men tillsist löste detta sig med. Öppnade och det strömmade in människor. Massa kom för att sälja guld och varken jag eller tina som var där då har lärt oss hur vi ska skicka iväg det osv. Så vi bad dom snällt komma på måndag igen om det gick för sig. Vissa sa okej, andra blev sura, och sa att vi borde kunna sådant, !!! Men nu är det som så här vi har inte jobbat där så pass länge än, och det är väldigt mycket att lära sig!! Vill du byta plats eller???? Jaja, sen så var det julklappar som handlades och många trevliga och roliga människor var inne. Senare kom lilla Diana. Och då var det full rulle på folket, tina gick hem för dagen. Och vi fortsatte. Då kom ett par som skulle hämta sina förlovningsringar. ÅH vad jag blir arg när jag tänker på dem!!! Dom ansåg att jag hade räknat ut fel pris på ringarna vilket jag inte hade, dom hade lagt handpenning, och hade en kampanjrabbat, och ett värdebevis. drog av allt detta från hela summan och fick då ett pris. men det var dom inte nöjda med. Ringde chefen, och kvinnan sliter ifrån mig luren och börjar skrika. Ger mig telefonen igen, och frågar vad i helvete det är som är så jävla svårt! Jag förklarar att jag dragit allt jag ska men att dom gärna får kontrollräkna själva om dom vill, dom gör detta. även jag. Och vem fick rätt!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!! SUUUG PÅ DEEEN!!!!!!!!!!!!!!

DÅ blev kvinnan sur lämnade affären, mannen stod kvar. Och det syntes att han skämdes! Skulle jag med göra. Vuxna människa som beter sig som en 14 åringar, Fy! Han betalade och jag var så trevlig så. Så det kan dom inte säga något om. Han gick därifrån, och folk i affären tittade på mig och typ log. Dom tyckte nog med det paret hade varit väldigt knäppa. Diana och jag bara tittade på varandra och ja. Tur att man har varandra.

Sen inte nog med detta, när vi stängt plockat in guldet, räknat kassan och avslutat för att kunna gå hem, ringer butiks telefonen! Då var det vårat säkerhetsbolag som sa att larmet gått på. Och vi sa att men det ska ju inte slå på än. Men det hade de, Så vi fick ringa massa och hålla på. Men det löste sig . vi larmade låste och gick ut. Och sedan kom det fram till att säkerhetsbolaget missat att kolla våra nya tider för larmningen! PUCKON!!! Då var vi riktigt arga! Hoppas att dom ändrat det nu!

Så det var mycket jag skrev men, åh så skönt att avreagera sig!!


Kommentarer
Postat av: Määäry

ÅÅH jag känner såååå igen det där xD

2010-12-06 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0