Dagens på menyn!

Dagen efter julaftonen! Ingen sovmorgon här inte, Åkte till växjö. Och vi införskaffade oss ett PS3, och 3 spel till att börja med! Så david är klistrad vid spelet just nu haha! Jag ska skaffa typ sims eller något sen haha! Det tycke jag är roligt, fast bilspelen är ju med skoj så!  Sen köder vi till far i bor och bytte julklappar, :) och svullade i oss lite mera mat!  Gott gott!! Känner att jag är hungrig igen! Mumma, hade velat ha Ny potatis burkskinka och grädde med salt till mmmmm !

Färgat håret har jag ju hunnit med, och slingat det! Och klippt det! Det ni. Rätt nöjd. Det enda jag hade velat ha nu var en fin bränna. Men det kan man ju inte skaffa nu, inget solarium här inte! Får vänta till sommaren dårå!

Och imorgon bär det nog av mor Skåne landet !!



Klär mig i en snygg röd näsa haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0